16 maj 2017

Kartka miesiąca - kwiecień

Przekorny kwiecień ze swoim wiankiem, pamiętacie go jeszcze?
Wersji wianków i jego ozdób zaserwowałyście sporo, każda zgłoszona kartka spełniała warunki wyzwania.
Ale nasza odznaka jest tylko jedna, dla najlepszej kartki miesiąca. Co zrobić, kiedy dwie prace zdobyły jednakową ilość głosów?
Będą dwie zwycięskie kartki kwietnia! Gratuluję Wam obu pomysłowego wykonania wianków w zimowej scenerii!
Oto jak wyglądają wyniki, I miejsce z bliźniaczą liczbą punktów zdobyły:

✯ Carmen (5) i ✯ Kasia z Nikisza (19)!!! 

Numery dotyczą pozycji w żabce. Dla przypomnienia, to były te kartki:

http://stronacarmen.blogspot.com/2017/04/inspiracja-zdjeciem.html

http://znikisza.blogspot.com/2017/04/wianek-modrzewiowy.html

Należą się gratulacje, brawa, uściski i oczywiście rogate odznaki do pobrania :)


Zaraz za faworytkami miesiąca ustawiły się do wyróżnienia:
✯ Ewinka (26)
✯ Janka (2)

Ten baner należy się Wam! Serdeczne gratulacje, byłyście bliziutko! Dziękuję za oddane głosy i za to, że taki mamy wybór co miesiąc :)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn :-D Zaskoczona jestem wyróżnieniem mojej kartki ,dziękuję wszystkim za oddane głosy i pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo inspirujące karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn -śliczne karteczki stworzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) nie mam pojęcia jak udaje wam się wybrać najlepsze kartki wśród tylu wspaniałych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Dziewczyny!!! Dla mnie wianek to jeden z trudniejszych motywów.

    OdpowiedzUsuń
  6. O - miła niespodzianka, ta sama kartka wygrała mi drugie wyzwanie :) Cieszę się że się spodobała wśród tylu innych pięknych. Gratuluję dziewczynom nagrodzonym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups, znowu mi się udało trafić w wyróżnione kartki !!!
    Nie wszystkie, ale zawsze coś.
    Gratuluję wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za głosy oddane na moją kartkę :) i wszystkim za wspólną zabawę!! Gratulacje dla Carmen, Ewinki i Janki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych , kartka Carmen jest niesamowita i słusznie znalazła się na podium. Tobie Inko dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;) nie mam pojęcia jak udaje wam się wybrać najlepsze kartki wśród tylu wspaniałych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wśród tych wspaniałych trzeba wyłapać te najwspanialsze, Kasiu, na szczęście jest nas 20 głosujących więc problemu z głosowaniem nie ma :) Suma punktów określa miejsca w tabeli wyników.

      Usuń
  11. Gratuluję - kartki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ujrzawszy karteczkę Carmen,od razu ujęła mnie za serce ;)
    Kibicowałam od początku i uważam,że wygrana całkiem zasłużona :)
    Gratuluję i podziwiam :)
    Gratulacje również składam oczywiście Kasi :)
    Na podium dwie piękne prace zdolnych Kobiet :)
    Ewinka i Janka :) Gratuluję wyróżnienia :)
    Brawa ogromne ode mnie :)
    Dziękuję Inko za zabawę kwietniową ,serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń